2015. április 26., vasárnap

Díj #1

Igeeen! Megkaptam a legleső díjamat, amit köszönök szépen barátnőmnek és a blogjának

Szabályok:
-Rakd ki a küldőt
-Írj 10 dolgot magadról!
-Válaszolj a 10 kérdésre
-Írj 10 kérdést!

10 dolog magamról...
-Hiába Brad szemszögéből írom a blogot, mégse ő a kedvencem(Team James<33), de egyszerűen csak vele tudtam elképzelni a történetet, mivel ő a fő énekes
-Szilveszter óta ismerem a bandát, de szinte rögtön megszerettem őket
-Általában utálatig hallgatok egy zenét
-Nagyon imádom a Hős6os c. mesefilmet, csináltam egy Baymexes pólót de a letöbb ember szerint félreérthető :(
-szeretem a virágos dolgokat
-Két hang van, ami megnyugtat: Shawn Mendesé és a The Vampsé
-nem szeretem a One Directiont,bár mindkét barátnőm erős directioner(én akkor is kitartok:D)
-számomra a Vamps a BANDA
-Tavaly dicséretes ötös voltam kémiából, idén egész évben összesen 2 ötöst szereztem:D(tanárváltás, ehh...)
-8,5 hetet vártam a Halálkúrára, és majdnem elbőgtem magam, amikor hétfőn megtudtam, hogy mégse jelenik meg, csak valamikor később.
-Újranéztem az egész Teen Wolfot, készülve az 5.évadra(holvanazmég...)
-Snapchatfüggő lettem 3 nap alatt :D


10 válasz:
-Milyen rendszeresen tévézel? Milyen csatornákat?
Szinte sose tévézem, csak a mamámnál :D Ott Disneyt és Nicket nézek H24-ben 
-Ha lenne egy szupererőd, mi lenne?
Gondolatolvasás. Néha nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi jár egyes emberek fejében..
-Melyik a kedvenc zeneszémod?
The Vamps összes, FOB-Immortals, Láromo(:DDD), Greek Fire-Top of the world,Shawn összes
-Top 5 kedvenc könyv
Titokfölde 1-5, Az útvesztő&Tűzpróba&HALÁKÚRA :3, Időfutár 1-4, Hollow Creek Akadémia, Az őrző
-Hány blogot olvasol rendszeresen, hánynak várod az új részeit?
Keveset... Málnaízű Te, Regan, The queen be of high school, talán ennyi is
-Hány blogot írsz egyszerre?
3at. Ezt, az Elérhetetlent és a Dear Mom-ot egy lánnyal közösen 
-Kedvenc film?
Gyakornokok, Hős6os(akkor is, ha mese....),Útvesztő
-Szereted a gimis történeteket?
Igen, szeretem, persze csak ha jól van megírva
-Vannak bloggerek/bloggerinák, akikkel rendszeresen tartod a kapcsolatot?
Nem nagyon...


10 kérdés:
-Hány órát alszol suliidőben?
-Mi szokta befolyásolni az írásaidat?
-Ha azonnal elmehetnél egy koncertre, kiére mennél?
-Melyik az 5 kedvenc blogod?
-Mi történne szerinted, ha elfogyna az összes nutella a földön?:D
-Melyik a 3 legjobb könyv?
-Ha van egy kedvenc zenéd, mit teszel? Addig hallgatod, amíg meg nem unod(rosszabb esetben utálod) vagy direkt nem hallgatod meg olyan sokszor?
-Milyen sorozatokat szeretsz?
-Volt már, hogy nagyon nem volt kedved írni de mégis muszáj volt, mert nagyon el voltál maradva?
-Mennyire fontos neked, hogy sok követője legyen a blogodnak?

Akiknek küldöm:
Youtube sztár
Üzenem...
The queen bee of high school
Regan, még most is hallak a fejemben
Málnaízű te

2 megjegyzés: